måndag 24 juni 2013

Äntligen skall det bli av!!!

Äntligen skall det bli av!!! Vi skall lämna
in bilen i morgon för en väldigt stor
renorvering. Bromsskivor och klossar
på alla fyra hjulen skall bytas, data-
systemet som styr nummerskyltsbelysningen
bak skall bytas,vindrutan skall lagas på
stenskott och alla vindrutetorkarbladen
skall bytas ut. Mechanum blir det,
dom är bra.

Bilen kommer bli som ny och nu kan vi
äntligen besiktiga den också.

Såhär blev en del av sakerna som jag
köpte, i festbutiken Partyland, jag
nämnde i mitt inlägg för en tid sedan.
Dekorationer som man hänger upp där
det står "Happy Birthday".

Var inne om hos mina föräldrar lite.
Är ledig nu ett par dagar innan jag far på
läger med min brukare. Emma njöt som
vanligt i solen.

Pappa snickrar ihop
ett nytt tädgårds-
möblemang.
Bygger helt nytt själv.


Mamma studerar sina
krukväxter på altanen.

Hm, vad nu? Emma har upptäckt att det
vankas en köttbullsmacka till henne.

Gillar den här hörnan i trädgården.

Spaljépäronen börjar växa till sig.
De är sååå goda.

Sen "blidde" det fika.

Tog en kvällstur nere i Västra hamnen
med scootern. Här, precis nybyggda hus.

Lite gångbanor och cykelbanor
samt en lekplats.

Den nyare klaffbron och Malmös gamla fyr,
står så fint där i kvällssolen. Husen bakom
är byggda på Kockums gamla varvsområde.


Fartyget till Japan, är på väg att lämna
hamnen. Toyota har sin depå här i Malmö.



Här kan ni se hur fartyget håller på att
styra in rätt kurs.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar