lördag 2 mars 2013

Pippi på myrorna!

I går var vi i Lomma djurbutik.
Här har dom det mesta till alla
sorters husdjur. Gillar gå in till
fåglarna och kolla.
Denna Amazonpapegoja satt
lugnt och kollade.

Här va det en som inte förstått att badskålen
fanns i andra änden...men det går ju att
bada i matskålen också.

Kärlekspar???

Undulaterna är alltid så roliga.



Så har jag återigen funnit fynd på myrorna.
Här ett skärp för en billig peng. 
Ovant ha det på mig men jag vänjer mig. 

En skinnjacka till för dryga
150 kronor.
En Molltan jacka....denna gången
lite ljusare brun. Hel och fin även
denna. Får se mig i den i morgon,
då jag är på mässan med den.
Har fått "pippi på myrorna" haha.

2 kommentarer:

  1. Vilka fynd du gör! Och träffa Dart Vader, det vet jag två till i min familj som också skulle vilja träffa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Petra

      Ja faktiskt så gör man väldiga fynd där. Är glad för det är väldigt fina saker och längtar till jag kan stoltsera i dom....haha. Skärpet kommer kännas ovant men jag gillar sådana spännen.

      Dart Vader skall bli kul träffa....vi har träffat han som gör Jason Vorhees i Fredgen den 13:e...han höll om mina axlar....jag kände mig som en pinne jämfört med hans längd och muskler....jag är ju ändå 187cm och han måste vara drygt 198. Tänkt då möta honom klädd som Jason.....OMG säger jag då..haha.

      En massa kändisar har vi träffat och sett och jag gillar ju film så det är stort för mig denna Sci-fi mässa.

      Radera